Bende 37+6 da doğum yaptım 3 gün küvezde kaldı taburcu olurken doktor senin bebeğin 60cc mama içiyor her iki göğsünü de emzir sonrasında 60 cm yap içir dedi eğer içmezse anne sürün yeterlidir içerse az geliyordur sarılığı artmasın demişti 1 hafta içinde 90 cc içmeye başladı 🙄