Sütünün su gibi olduğuna bakma görünüşle anlaşılmaz canım bende kullanıyorum Bestlak damla sürekli değil ilk aylar kullanmıştım şuan yeniden başladım benimde arttırıyor düzenli kullanımda ayriyetten bebegının kilo alımından anlarsın sütünün yaradığını eğer bebek ayda 1 kilo alıyorsa sıkıntı yok demişti doktorum