dikkatbebekvar Artık bezi dolmuyo sabaha kadar bile dursa o bez dolmuyo eskiden cok agırdı bezleri simdi o kadar hafif ki bunu yasayan varmı? 7 aylık 150 cc mama içiyor gece 3 4 saatte bir nası çiş yapmazki sebebi ne olabilir. Bu durumu yasayan oldumu
Sarikuzumalp dikkatbebekvar Çünkü yazın vücudun da ki suyu ter ile atıyorlar. Yani yaz ayında çiş azalması çok normal. Benim oğlum kışın günde rahat 9 10 kere çişe giderdi. Şuan 2 yada 3 kere anca.
redizepol1 dikkatbebekvar Benimde kızım 5 aylık. İlk basta labial( vajinal) yapisiklik varmış diye yapmıyordu. Şuan düzeldi. Ama yine az yapıyor. Gün içinde çok terliyor. Dr. Sorduğumda çok terledigii için dedi
dikkatbebekvar Tugceonrdml_ terlediği için azalır diye düşündüm bi süredir ama yine de endişe etmeye basladım ya gidicem sanırım
dikkatbebekvar Sarikuzumalp çoğunlukla buna ihtimal veriyolar ama yine de sormak istedim ya baska bi ihitmal olabilir mi diye
dikkatbebekvar redizepol1 benimki erkek sünnet de oldu yani enfeksiyon vs olsa ates yapar diye düşünüyorum ama acaba az mı su veriyorum. Pek sevmiyo suyu