Merhaba bence aceleci davranıyorsunuz. Benim bebeğim de 7 aylık oldu ama hala desteksiz uzun süre oturamıyor. Emekleme gayreti var henüz ilerlediği söylenemez 7-8. Ayda desteksiz tam oturabilirler tabi her çocuğun gelişimi farklıdır ama bebeğiniz günde güne gelişim gösteriyorsa bence zamana bırakın sırayla hepsi olacaktır :)