Selamın aleyküm arkadaşlar bacağında küçük bir yağ bezesiyle başlayan sonradan akciğerine sıçrayan yaklaşık 2 yıldır tedavi gören manevi kardeşimdir 18 yaşında henüz ve okulunu yarım bırakmak zorunda kaldı evet burada daha önce yazan oldu bu konuyu ama ben tek tek hepinize cevap veririm çünkü böyle bir durumun yalanıda olmaz anneyim bende çünkü birçok tedavi denendi ameliyat oldu ama düzelme hiç olmadı doktorumuz anne sütü deneyin dedikten sonra buraya yazma kararı aldım haber bekliyorlar benden İstanbul’da oturuyoruz Allah rızası için yardımcı olacak biri var mı aranızda