redizepol1 Kuzenimin 1 aylık oğlu var. Sırt ustu yatıryormus ama bebiş ya sağa ya sola kafasını çevirerek yatmak istiyormuş. Ben normal dedim aslinda ama içi rahat etsin diye yazayım dedim. Sonuçta artik kımıldanıyor değil mi anneler
umutunannesiiii redizepol1 yani zaten vücudu sırt üstü kafası yan olması çok iyi doktorlar artık sırt üstü öneriyor birde reflü yatağı olursa çok iyi olur kusmayı önlüyor büyük ölçüde
Bdurmus92 redizepol1 evet canm zaten daha iyi o sekl yatması kusması durumunda geri kaçmaz benm kızımda öyle sağ sol çeviriyo nasıl istiyosa
Sebusebu redizepol1 ben anlamadım. Düz yatıcak evet kafası sağa ya da sola bakıcak olması gereken öyle
Leilanii redizepol1 olması gereken öyle değil mi zaten yani bana normal geldi öyle yatması. Benim beneğim de hep öyle yatar bir problem de yaşamadım hiç
canerrr daha çok küçük kafasını düz tutacak kadar güçlü değiller ben oğlumu yanında duracakken düz yatiriyorum kafasını yastık desteğiyle