Merhaba anneler, yazın ortasında bı sıcakta grip oldum ve aile hekimi coldaway c tablet yazdı. Aranızda benim gibi grip olup böyle ilaç kullanmak zorunda kalan var mı? Bebeğiminde hasta olmasından korkuyorum ve ilacı kullanmak istiyorum ama emzirdiğim için sütümden geçerse korkusu da var nasıl olacak ne yapmalıyım bilemedim. Bir fikir verirseniz çok sevinirim.