Anneler merhaba,
Oğlum 19 aylık, iş başvuruları yapılıyorum.. bugün bir iş gorusmem baya olumlu geçti. Bı yandan sevindim bı yandan oglumdan nasıl ayrilacagim bir hüzün kapladı içimi. Çocuğu kreşe giden var mı aranizda, ilk günler ayrılık kaygısı, ağlama,huzursuzluk vs yaşadınız mı nasıl atlattiniz bı öneriniz var mı merak ediyorum, şimdiden teşekkürler cevaplarınız için 😊