PrensesimDuru Arkadaşlar merhaba kızım 3 yaşına girecek 3 gün önce tatile çıktık bir kaç kez kustu doktora götürdük idrar yolu iltihabı için doktor cafeks verdi ama ilk kullanımda çok kötü kustu içtiği gibi. Bunu nasıl içirebilirim fikri olan var mı ?
Serpiloral PrensesimDuru bişeyle oyalanmasını saglayın içtikten hemen sonra balkondan baktırmak veya 2 3 dk kırmızı balık veya benzeri bişey izletmek o an iyi gelir ben öyle yapıyorum
PrensesimDuru Doktor hastanede serum verdi antibiyotikte aldı. Düzeldi ama enfeksiyon için ilacı verelim dedik onu da çıkardı. Nasıl yapacağız bilmiyorum
PrensesimDuru Serpiloral o öyle oyalanacak bir çocuk değil maalesef teşekkür ederim ilacını değiştirdi doktor
Kagannn1004 Önce emzir ama çok doyurma karnını bi yarım saat sonra ver antibiyotiği şırıngayla verdim ben yuttukça devam ettim aynı mama verir gibi yaptım çok şükür bizde yeni atlattık hastalığı çok geçmiş olsun.