4 aylık kızım bu zaman kadar kimyon anason bio gaida sap simpleks maflor plas zinco metsil kullandık sürekli zeytin yağıyla masaj yaptık geceleri kaç kere acile götürdük ama geçmeyen bir gazımız vardı ilk 3 ay sadece emzirdim son bir Aydın hem mama hem meme veriyorum bundan 1 ay önce arkadaşımıza gittik kızın gazını konuşuyordun aleovera varmış versene dedi gazdan o kadar bunalmıştım ki verdim çocuk kakasını yaptı tesadüftür dedim 10 gün sonra yine gittiğimizde verdim yine iyi geldi ve gittim aleovera aldım ve mamamız aptamil comformil ayriyeyetten acd3 kullanıyordum onu kestim oda çok gaz yapıyordu kontrolünde acd3 yerine ne kullanabiliceğimi sorucam benim kızıma faydalı olduğu için yazıyorum o kadar çaresiz kalıyor ki insan o gaz sancılarında allah yardımcımız olsun 🙏