Kızlar ilk göz muayenesini aile hekimi yaptı. Ben de rutin kontrolüme gidince doktor bebeği de getir 6. Ayda dedi. Cumartesi götürcem nasıl bir muayene yapılıyor ölçü almak kontrol etmek vs küçük çocuk ya merak ettim bilgisi olan var mı? Uzun sürüyor mu ona göre yarım saat sonrasına da kendi doktorumuza randevu oluşturacağım