Merhaba hanımlar, ben kilo takıntılsrı olan biriyim. 61 kiloya düşmüştüm boyum 1.60. çok iyi hissediyordum fakat yine göbeğim vardı, hatta şöyle söyleyeyim alt karın kısmı hep vardı zayıflayınca mide kısmım zayıf görünür göbek bölgem yağlı yağlı kalırdı, ilkokul zamanalrımdan beri. Neyse ben zayıflayınca orası da zayıfladı biraz tabi ama tamamen gitmedi yine. Şimdi biraz kilo aldım 64 falanım. Orası daha da belirginleşti iğrenç görünüyor beğenmiyorum kendimi bu şekilde hiç 🥺 dümdüz olamaz biliyorum, diyetisyen estetik müdahale gerektirebilir dedi. Doğumun da etkisiyle daha da sarktı tabi orası. Ebe de korse önermiyoruz dmeişti doğumdan sonra sorduğu da kullanmadım. Neler yapabilirim burası için? Çocuk mevzularını bitirince ameliyat mı olsam ama işlem görsün de istemiyorum vücudum🙈 genetikten bu arada burada kilonun bu kadar birikmesi annem de öyledir.