Merhaba herkese, diş çıkarma döneminde doğal içerikli hangi jelleri öneririsiniz? Bir de çocuğum 7 aylık yeni diş çıkardı fakat 3. Aydan itibaren salya çeşme gibi akıyor asla azalmıyor. Kehribar kolyesi diyorlar ama pek inanamıyorum bu tarz şeylere çözüm olan var mı?