Medine1 Merhabalar, bebeğime ilk aptamil verdim gaz yaptığını düşündüm, golden goat verdım kabız oldu. Suan bebelac gold kullanıyoruz ve feci gaz şikayeti var. Sizce en iyi gaz yapmayan mama hangisi?
AliHamzam1 Medine1 bizde Bebelac kabız yaptı,sma optipro gaz yaptı comport kullandık kabız yaptı En iyisi Aptamil bizim için
Mervosse Medine1 evolvia kullaniyoruz. Bi araştır istersen . Ama şöyle bir gerçek var her mama biraz da olsa gaz yapıyor. Anne sütüne benzemiyor. Benim bebeğim kolik bir bebek. Her türlü gazı var 😜😜
Zynpbal Bende hepsini denedim bebeğim ıkınmaktan yara yaptı poposunu doktoru mamasını hipp organic ile değiştirdi içtiği gibi kakasını kolaylıkla yaptı
hicbirseyeyetisemiyorum Benim bebeğim çok gazlı bie bebek olarak doğdu Tam 5 mama değiştirdim yok hiç biri işe yaramadı. Sonra anladım ki bebek gazlı doğduysa yapıcak pek bişey olmuyor. Belki azaltabilirsiniz. Ben bebelac gold kullandım. Fermantasyon yöntemiyle yapılan tek mama. Sindirim sistemine iyi geliyor diye. Gazı geçmedi ama azalttı.
Medine1 Benim oğlumun ilk başta böyle bi sorunu yoktu. Sütüm azaldı mamaya geçtik ilk olarak aptamille ve başladı gaz sorunu. Ama son bir haftadır baya zorlanıyor. Üstelik cok mızmız cok ağlıyor ve uykuya asla dalamıyor.
Yeniannis_ İlk sma kullandım 3 gün kabızlık yaptı düzeldi Aptamil kullanıyoruz suan cok sükür kabızlık yaşamadım hiç sma yı boşa kullanmışım cocuğumun kilo alımında bile farkı var