Balbebegim- benim ilk üç ay kanamalı geçtiği için başlayamadik. Tansiyon vardı, kontrollü gittik hep..
Hematom kaybolunca kan sulandırıcı başladık hemen. Sonra serklaj oldum biraktim iki gün, sonra bir daha başladım. İğnelere de hamileliğin 32.haftasindan sonra falan başladım sanırım.ama.cok vurunmadim..
Ayy ne günlerdi ya, en ufak bir şeyde kanama durmuyordu…