Milena17 meme reddinin en büyük sebebidir biberon.. alternatif yolları denesenize mama verirken ve tavsiyem mamayı en az miktarda tutun beneğin durumuna göre veya hekiminizin önerisine göre ki sütünüz de azalmasın durduk yere.. ben eds kullanıyorum mesela hala ve emmeye de devam ediyor bebeğim zorda kalmadıkça biberon kullanmıyorım