Minikkizimm hiçbir zaman sallamadım. Kucağımda pış pış ile beyaz gürültü ile uyudu hep. Kucağıma aşınca ya yatakta hafifçe zıplıyordum ya da kendimi sallıyordum çok hafif. Ağlamaktan yorgun düşüp bayılıyordu genelde 😅 Bir de bebek arabasını hep evde kullandım pusetinde gezerek uyumayı seviyordu. 3-5 ay arası felaketi zaten canımıza okudu o 4. ay atağı ama 6 aylık olunca biraz biraz düzelmeye başladı. 6,5 aylıkken 2 tane diş patlattı sonra rahatladı. Tabi ben de sinirlendim saldım her şeyi. Uyumuyor mu napıyım artık uyumazsa uyumasın demeye başlayınca kendimi salınca bebek de rahatladı. Ben sinirlendikçe streslendikçe o da huzursuz oluyor hala