Hayırlı akşamlar kızlar. 2 yaşında kızım var. Malum havalar çok sıcak genelde şort giydiyorum. Dışarda ayağı takılıp düştüğünde bacağında çizikler yaralar vs oluyor. Birazda nazlıyız tabi dizine bakıp düştüm anne bacağım yara oldu diyip tatlı tatlı hafiften ağlamalarımız var ☺️ illaki bi miktarda acıyordur tabi 🤷🏻♀️ yaralar için önerebileceğiniz herhangi birşey var mı faydasını gördüğünüz?