Yedekhesa merhaba fiziksel bi sorun yoksa psikolojik olarak vardır hertürlü tedavi edilmesi gerek ama herkes yarım saatte yada bes dk da bosalacak diye kural yok belki eşinizin bes dk da bosalması normaldir buna doktor karar verebilir. Günün güzel bir saatinde deyim yerindeyse eşref saatinde sohbet muhabbet arasında ona ilişki hakkında fikirlerini sorun,yeni şeyler denemeye açıkmı ilişkimizi canlı tutmak isitiyorum vs konularından konusun ve yani eşinixi tanımadığım için çokda örnek veremiyorum benim ilk evlendiğimde eşimde vardı bu sorun psikolojik olduğunu anladık ve ön sevişmeyi çok uzun tutarak basladık düzeltmeye bir iki kere yapmaya basladık ve zevk odaklı olduk hep boşalmaya kafa yormadık ben eşime konuyu ona doyamadığımı söyleyerek açtım sonra konu konuyu açtı ya çocuk uyanacak korkusu,geri çekilme yöntemiyle korunuyorsanız içine boşalma korkusu olabilir, eczanelerde azdırıcı damlalar var onları kullanmıstım ilk basta gizli olarak çünkü bende çok istekli bir insandım gururu kırılsın istememiştim ilişki uzun sürdükçe kendine özgüveni geldi ve sorun çözüldü hiç kullanmadık sonra