Uuy Sağlık ocağının verdiğini kullanıyor musunuz. Bz 4 aylık olduk bugün verdi hemşire. 4 kez bir yudum olarak günde. Gaz yapar mı iyi midir kararszm .
Deletedmom277 Uuy 4 kez bir yudum ilk defa duydum. 4 damla olmasın o içeriği temiz ürünler kullanmanızı öneririm bestiron nutrigen gibi gibi
Gezginprenses Uuy hiç kullanma ben bir kere tek verdim . Çocuğum resmen huy değiştirdi . Kabız oldu 😣 fitille çıktı . Ve sürekli ağlıyordu. Hemen attım ve bestirona başladım. Gayet iyi hiç bir şikayetimiz yok şimdilik..
Uuy Deletedmom277 günde 4 defa verilecek . 1 damla olarak. Bende doktorma soracağım başlamayım madem bugün
Deletedmom277 Uuy bencede başlamayın derim. Doktorunuz iyi bir demir damlası versin size öyle başlayın. Demir çok önemli çünkü
Uuy Kbraorhnyrn devit 3 d vitamini. Demir ilacı verdi bize bugün. Vegaferon adı da şişe de olan birşey
Uuy Gezginprenses tamamdr çok teşekkür ederim zaten gazlı bir çocuk hiç durmuyor ağlıyor. O yüzden sormak istedim. Sağlık ocağının verdiği şeyler iyi olmadığı için. Guvememdm tşk ederim