EbrarKerem merhaba anneler işe başlayacagım benegim 8 aylık biberondan süt içmeye nasıl alıştırabilirim tecrübesi olanlar var mı acaba
Karanannesi EbrarKerem ben işe baslayacagım için 9. Ayda 1 aylıktan befi biberomla arada giriyorum . Sizde gece beslemelerınde baslayabilirsiniz