gamzeruzgarr Merhaba kızlar, oğlumun tetanoz aşısı yerinden iltihap akiyor. Hemsiremiz yara olacak iz kalacak demişti ama iltihap normal mi yaa 🥺
Askdurum gamzeruzgarr 2. Ay verem aşısı değil mi o dediğiniz, 5 aylığız bizimde hala yara iltihaplı bazen geçer gibi olup tekrar iltihaplaniyor ama normal
naynini gamzeruzgarr bizim hemşire ebe hanım, buradan iltihap akabilir, sakın panik olma diye uyardı 😊
gamzeruzgarr Askdurum aynen verem bi an iltihap aktığını görünce kafam gitti 😮💨yaraya hazırdım ama iltihap korkuttu. Danistiniz mi hemşirenize
gamzeruzgarr Bebekcercinli23 naynini ben iltihabı bilmiyordum. Teşekkür ederim şuan sakinim🤭 ilk çocuk olunca insan çok kolay panik oluyo 😮💨