Bebeğimin ateşlenmesi sonucu acile götürdüm.Ateşten başka herhangi bir bulgu olmadığı için yatış verdiler.Kan tahlilleri temiz idrar tahlilleri temiz.Burnundan sürüntü aldılar oda temiz.Nedenini bilemediler ve iki kez serumdan parol verdiler.Düştü etkisi geçince tekrar çıktı.İki kez de kan kültürü için kan aldilar.Gittiğim hastane asistan ağırlıklı ve çocugumu deney gibi kullandıklarını hissettigim için hastaneden çıkış yaptım.Özel bir doktora gittim ve ateş dışında birşey olmadığını herşeyin normal olduğunu söyledi.Evde takip yapiyoruz ateşi bir düşüyor bir çıkıyor.Çok çıktığın da ateş düşürücü şurup veriyorum.Başına gelen oldu mu nasıl bir yol izlediniz ?