CmreKSidar bugün bizimse felaket bir gündü yani diyorum ki dışarı çıkmaya alıştı artık bir şey olmaz ama ne zaman dışarı çıksak dönünce evde asla uyumuyor sürekli mızmızlanıyor 4. Ay atağı bir yandan bir yandan hava sıcak benim de eşim yok sabah 5 te başladı mesaim daha bitmedi yarın gece gelecek eşim umarım bünyem dayanır