Kızlar gece uykusuna dışarda geçmesini ve eve gelince uyanmamasını nasıl yapcaz yaa havalar güzelleşiyor dışarı çıkmak istiyoruz ama en geç 8.30 diyince evde oluyoruz bizim kızın uykusu yüzünden. Uyumadan 1 saat önce mamasını içer onu dışarda da içiriyorum ama yatmadan önce altını değiştirip pijamalarını giydiriyorum bazen emiyor bir de kucağımda pış pış yapıyorum normalde. Bebek arabasında ya da oto koltuğunda uyur gündüz ama gece uykusunu hiç denemedim. Nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️
Bir de gece uyanmaması için ne yapmam lazı kızım 10 aylık hala gece emmesi var. Emmek dışında diş ağrısı falan yoksa uyanmaz