Eelifinannesi bence her yemegın tadını ayrı bilmelı ben ek gıdaya gectıgınden bu yana hıc karışım yapmadım suan 19 aylık her yemeği yer ıste sunu yemıyor buna katayım bunu yemıyor şuna katayım yapmadım yemedi bıseyı tekrar tekrar verdim sonun da yedi mesela söyle ılerleyebılırsın sevdıgı 3 lunun yanına başka bısey yap köftenin yanına çorba ve yoğurt koy pilav ın yanına taze fasülye ne bılım bezelye yemeği yok öyle öyle yemesede yap zamanla onlara aşina olur başta benim kızımda çok secerdı nede olsa yemıyor dıe vermemezlık yapmadım bugün 1 kaşık yediyse ertesi gün 2 kaşık yedi zamanla tam porsıyona geçti yemedigı yemeklerde