6 buçuk aylık kızım 2 gündür hapşırıyor 2 hafta önce boğaz enfeksiyonu olmuştu doktor antibiyotik ve soğuk algınlığı şurubu vermişti geçmişti şimdi götüremiyorum doktora randevu yok acaba soğuk algınlığı şurubundan versem mi yine
Şurub 7 gün kullanılıp bırakılcaktı öyle yapmıştım şimdi yine başlasam olur mu acaba