MihraAda21 merhaba,bu surup iyi gelir gibi oldu sonra ayni sekilde devam etti oyuzden bizi de gaviscon infanta gecirdi dr’umuz ama onunla daha da fazla kusmaya basladi ben de tamamen her seyi kestim. İlacsiz eski haliyle devam ediyoruz belki erken ek gidaya gecicez dr’umuz gelisimini uygun gorurse,,, simdilik ek gidaya kadar vucut gelisimiyle kendiliginden gecmesini beklicez gibi gozukuyor. Biz surubu gunde 3 kez surubun icindeki olcekle 2.5 ML olarak veriyorduk. Şifalar dilerim tum cocigilerimize🙏🏻🙏🏻🙏🏻