Semaemrahamza Kızlar selam hipp mama aldım dün bebeğim yerken ağlıyor kokladım böyle kötü bi kokusu var tadına baktım değişik geldi bu aralar şikayet duyuyorum size de denk geldi mi bu şekilde
zeynepozkar Semaemrahamza biraz balık kokusu vardı biz kullanırken ama bu mama açıldıktan 15 gün içinde tüketilmesi gerekiyor
livanurvealpinannesi61 Semaemrahamza hipp in tadı kokusu çok ağır benim oğlum hiç sevmedi sma da öyle ağır kokuyor ya
busra-krl07 Kızlar şekersiz olduğu için farklı gelmiş olabilir. Aptamil den hipp e mecbur geçmiştim ben gaz probleminden dolayı. Aptamil e tekrar geçmeyi düşünüyorum
Semaemrahamza busra-krl07 evde aptamil vardı şimdi verdim mis gibi içti gaz probleminden dolayı hipp denemiştik