SEDANURRRR kek poğaça zaten bütün hepsinde güzel olur onda diğer markalardada problem olacagını düşünmüyorum ama col pratik gerçekten o kel hamuru poğaça hamuru yaparken ben bulaşıkları flaan hallediyorum o sırada gayet kullanışlı hatta kıyma çekme aparatı var nugget falan tavuğu hep oradan çekip evde yapıyorum kıymayıda kendim cekiyorım genelde et alıp baya pratik