tugcedoganay1 ya yeni dogan sivilcesi yada anne sutu veriyosaniz sizin yediyiniz bisey alerjik reaksiyon vermis ola bilir. Bir kac gün bekleyin gecmezse vucudundada kizariklik yada yuzundekiler gibi biseyler gorurseniz bi cocuk dokdoruna gidersiniz. Bizdede vardi her kes 40i cikinca gecer demisdi dun çoçuk dokdoruna gotürdüyümde ilac yazdi ve iki hafta süt ürünlerini birde şeker dahil olan hic bişeyi yeme dedi. Bizde alerjikmis