Kızlar bebeğim 4 ay 9 günlük 4.aya girmesine 1 hafta kala falan biberon reddi başladı günde bir iki kere mama takviyesi veriyordum sütüm öyle fazla değil ama biberonla asla içmiyor şimdi ve doymuyor hissediyorum sütümü de fazla depolayamıyorum napıcam bilmiyorum kaşıkla veriyorum onunla da yok 30 cc bile içerken yoruluyor nasıl olacak böyle ya 🥺😢kaç gündür çok üzülüyorum.