Kbraorhnyrn Kızlar meraBa süt yada yumurta alerjisi olunca rota aşısı yaptırdınız mi yada yaptırılıyor mu bilginiz var mı ?yaptırılmıyor diye bi kaç yerde buldum ama emin olamadım ?
Deletedmom277 Kbraorhnyrn Alerjisi olan çocuklara önerilmiyor çünkü alerjiyi tetikliyor 2-3 e katlıyor.
Mervea Kbraorhnyrn biz yaptırdık tabi doktor o zaman alerjisi olmadığı söyledi aşıdan sonra kusmaları arttı kanlı kala ve mukus arttı alerjik çocuklara önerilmiyor
Kbraorhnyrn Deletedmom277 hiç denemedim soya öyle kullanan birisi değilim kakasinda sadece ara ara kan oluyor küçük küçük mukuslu yeşil renkli diyarbakirda yapılıyor muş oraya gidici şimdilik diyet yapıyorum
OptimusPrime Kbraorhnyrn Teşekkür ederim bende yaptırsammı acaba isteğe göremi yaptırıyorsunuz biz kocaelindeyizde
Kagan_19 Kbraorhnyrn bizde rota aşısını yaptırdık iki dozu da alerjimiz var mı bilmiyorduk lküçük yerdeyiz burda yapmayorlar ama rota dan sonra mukuslu kaka ve cıvık şeklinde yapıyor acaba bizde de mi alerji var ya off çok zor
Kbraorhnyrn OptimusPrime şu an gerekli olduğunu düşündüğümden yaptırıyorum sikayetlerimiz bunlar yoksa yaptırmam bi cilde enjekte ediliyormuş alerji olarak etkenler tam o kısmı detayli olarak bide kanda bakiliormus ben kanda bakilmasi taraftarıyım çünkü bebeklere küçükken yapılması riskli enjekte ettikleri için
Kbraorhnyrn Kagan_19 kan yoksa mikrop olabilir su an bizde de kesin değil zaten sadece teyit amaçlı batırıp ona göre hangisineyse yemem de tamamen kescem
Kbraorhnyrn Kagan_19 rota aşısını bende yaptırcaktim alerji ye baktirmadan ama alerji ihtimali olduğundan şu an askıya aldım önce alerji testi yapılıp daha sonra duruma göre rotayı yaptırcam
Kagan_19 Kbraorhnyrn her şeye baktırdım herhangi bişe yok çok şükür ama alerji testi yapmıyorlar burda sinir oldum bende
Kbraorhnyrn Kagan_19 o zaman sende biraz yumurta ve süt ürünleri tüketme geçerse var demektir baktın hala öyle o zaman sende yakında yapılan bi il de varsa götür derim