Merhaba anneler sımdı ilk olarak oğlum 11 aylık ve 6 ayından berı kılo almıyor 6 aylıkken 7 buçuk kıloydu şuan 1 aydır raporlu mama veriyoruz 10 kutu içti bu zamana kadar onun sayesınde yarım kılo aldı öncelikle oğlum kılolu doğdu 3 ayına kadar her ay 1 kılo aldı ama 3 ayından sonra kılo alması düştü 6 ayından berı hıc kılo almamıs
Ek gıda alımı çok iyi günde 5 6 öğün ama dolu dolu yemesi çok ıyı anne sütü alıyo onuda sadece gece günde yanı 2 3 kere anca bıde uykuya gececegı zaman bazen devam sütlerini çok denedim ama kabul etmedı hıc bır sekılde sımdı de zaten raporlu mamayı ek gıdalara koyarak tan günde 1 sıse bıtıryotuz oğlumun gelişimi ıyı emeklıyor 7 8 kelıme çıkarıyo baba mama dede vs. Emeklıyor vs ayına göre ilerliyor 9 tane dişi var 6 aylıkken çıkarmaya basladı dişlerini bunun büyük etkisi olduğunu düşünüyorum sızlere sorum da şu bizim gibi olan anneler var mı ben kafama çok takıyorum artık 😞