Kege Arkadaşlar selam, Bebeğim 1 ay 17 günlük. İnternette araştırmalarıma istinaden Mommy’s bliss night time aldım. Bu ilacı kullanan var mı? Hangi ölçülerde ve ne kadar verdiniz ? Desteklerinizi rica ediyorum.
Aslanalp Ben bebegim 3 aylıkken doktorunuzun önerisi ile kullanmıştım 2ml veriyordum şırınga ile çekip