Ebruarslann benim oğlumda da 2aylıkken başladı 20.aya kadar aralıksız yoğun devam etti, öyle ki önlük yetişmiyordu. 20.ayda bitti 23.ayda 2.azı dişlerini çıkartırken yine yoğun bir şekilde geri başladı. Şuna 25aylık hala devam ediyor, ne zaman biter hiçbir fikrim yok🤷♀️