GizemAtlas Kızlar oğlum bugün 4 kere sıvı kaka yaptı hafif yapışkan ve birinde çok az kan vardı fakat süt ve süt ürünleri alerjisi var.Sizce alerjiden midir ishal midir yoksa sebebi ne olabilir günlük 4 kere kaka normal midir ? Bebeğim 47 günlük bu arada.