incir-receli kızlar ya çok kararsız kaldım sizce bu haşema güzel mi? tek üst olarak 400 liraya aldım ama bedeni küçük alsam da altı böyle bol yapmıslar. kilom var biraz zaten, iyice kilolu mu göstermiş bilemedim
Cadisilla incir-receli aman büyük göstersin ne olacak geniş geniş giy tesettüre uygun almışsın ne güzel ve bence beden hatlarini belli etmiyor ama seni de şişko göstermiyor o kadar üstüne yapıssa inan ki daha çok belli olur kilo
incir-receli sunflower01 evet buna çok dikkat ediyorum normalde suda da yapışıyor illaki zaten teşekkür ederim yorumunuz icin 🌸
incir-receli Cadisilla ay ne güzel ifade etmişsiniz valla bol ve uzun kesim diye bunu tercih ettim zaten ama bir yandan da damacana gibi mi oldum diye düşündüm 😂 diğer türlü de dediğiniz gibi kilolu gösterir bide suya girince yapışıyo illa ki
Cadisilla incir-receli hiç rahat edemezsin darla en iyisini yapmışsın bacım önceden bende takrdim kilom var diye asla bol giymek istemezdim dahada şişman durmak beni uzerdi iki üç aydır ne alıyorsan bilinçli olarak bol bool alıyorum napim kilom var tamam ama vücud hattı belli olmaması gerek insan bol kiyafette daha rahat oluyo ne simit göbek herşeyi saklıyor ne güzel
incir-receli Cadisilla valla bende öyleyim en iyisi gercekten 42-44üm aslında ama bütün kıyafetlerim 46-48 insan bol giymeye alışınca rahat edemiyo zaten
elmaliturtam incir-receli olmuş zaten beden olarak küçük alsanız ıslandığında yapışacak vücudunuza hatlarınız belli olacak en güzelini yapmışsınız aracına uygun hatlarınızı belli etmeyen bir tercih olmuş.