AylizBuglem Sebze vermezseniz tatlı şeylere alışır ve ek gıda reddi yaşayabilirsiniz. Bir de günde iki öğün bu söylediğiniz fazla. Pankek(sütsüz, yoğurtla) vb yaparak kahvaltısını çeşitlendirebilirsiniz. Damak tadı oluşması açısından ayrı ayrı vermeniz daha uygun olur. Doktorunuzun önerdiklerini tattırmanız, üç gün kuralına uymanız faydalı olur. 💐