Kızlar biz bu sene evlilik yıldönümümuzde tatile gitmek istiyoruz fakat 2 bebeğimiz var. Birisi 1 yaşında diğeri 4 yaşında olacak ozaman. Şimdi karar vermem gereken nokta şu sadece yalniz termal otele gitmek mi daha mantıklı olur yoksa başka bir arkadaşımız olan çiftle onlarında 2 çocuğu var 2 çift olarak yazlık bir yere gitmek mi. Eşim gitmişken deniz görsün çocuklar herşey dahil olsun diyo, bende yanımızda başkası olirsa pek romantik olmaz ve ben bikini giyemem diyorum. Eşim sürekli dip dibe olmayız diyo. Bende şöyle düşünüyorum en azından acil bir durum isim olduğunda 5 dk bebeği birakabilecegim biri olur diğer çocuklarla büyük oğlum oynar bunlar avantaj ama ben giyim açısından rahat olamicam ve giderken aracımız dolu olacak bu da dezavantajları. Siz hangisini seçerdiniz niye☺️