Aalime bana 8 seansta kesin biteceğinin garantisini verdiler. Şehir dışından başka yerlere gidip deforme olanlar bu adama geliyorlar yara yanık izin kesinlikle olmayacak dediler. Seans arası en az 2 ay geçmesi gerekiyor ne kadar uzun olurda boyanın silinmesi için daha iyi oluyormuş. Bakalım görücez işte