Bebeğim şu an 23 aylık, neredeyse 4 aydır çişini ve kakasını tuvalette yapıyordu. aşırı istekliydi bu konuda bende isteğini kırmak istemedim ve destek oldum. muhteşem ilerledik artık dışarda ve her yerde sürekli tuvalet kullanıyorduk ama 10 gün kadar önce kabızlık problemi yaşadı poposu kanadı vs. ve kakasını yapmaktan kaçmaya başladı. tuvalete oturuyor çişini yapıyor fakat kakaya gelince yapacakken kalkıp kaçıyor. her yolu denedim çok üzülüyorum bu duruma, o kadar emek boşa mı gitti şimdi? bu konuda aynı durumu yaşayan birleri varsa ve nasıl geçtiğini anlatırlarsa çok sevinicem🌸