Ben orda yaptim kontrolleredede selma hanıma gidiyordum gecen sene doğum yaptım ebeler cok ilgili cok sevecen davranıyorlar göbek bağını gec kesip ten tene temas yaptırdılar 1 saat kadar hemen yani basimda giydirip hemen emzirmem icin geri verdiler hiç ayrılmadık oğlumla. Benim şansıma tek kişilik oda denk geldi tek yatak vardi odada sadece hastane bakimsiz oda goz ardi edilebilir sıfır masrafla ben cok memnun kaldim