5 gün ateşi vardı 8 aylık biz dış diye düşündük ara ara yükseldi geçti dünden beri vücudun da kızarıklıklar oluştu emmeyi bıraktı çok ağladı terkedi ısılık diye düşündüm sabah kadar ağlayınca bugün gittim doktur a deride döküntü başlamış 6 aylık hastalık geçiriyor tahlil ve yatış vermem lazım dedi ilk kez duydum bende