Hergün standart ev topla süpür sil ama gene dağınık gene dağınık evimde çok eşya var diye her ay gereksiz gördüğüm ne varsa kutular atarım yada veririm lüzümsuz asla birşey almam alırkende buna ne kadar ihtiyacım var diye tartar biçerim ama gene çok eşyam var evde aslında tam demek istediğim şu eve girince böyle bir rahatlıyım ferah ferah olsun göze hitap etsin pozitif enerjili bir evim olsun diyorum ama aksine beni sinir basıyor (sirke tütsü vs haftada 1 yaparım)
Evim küçük eşya çokkk dolap sıkıntım var imkanlar belli birşey alınmıyor en dandik organizerler 100 tl den aşağı değil ev küçük dolaplar küçük eşyalar iç içe ya ben bu evin işinden çıkamıyorum bana fikir verirmisiniz nasıl yaparım ben bu düzen işini