Bebeğim bir hafta sonra 4 aylık olacak. Kafasının üstündeki bıngıldak ne zaman baksam çukur olurdu. Dün de öyle. Ama bugün sanki çukur yok. Bıngıldak hep çukur olmak zorunda mı? Bir günde kapanmaz değil mi? Ya da kapanıp kapanmadığı nasıl anlaşılıyor?