Bugleminannesi28 ben kızımın kulaklarını geçen ay deldirdim 4 yaşını doldurmasına bir ay kala. bence bekleyin çünkü 2-3 yaş civarı kendileri istiyorlar küpe takmayı. ben kızıma biraz acıyabilir falan dedim deldirmeden yok yok acımaz dedi. delinirken hiç ağlamadı acıdı mı diye sorduk acımadı dedi çünkü çok istiyordu ve delikler de simetrik bir şekilde oldu. diğer türlü simetrik olmayabiliyor benim kulaklarım bebekken delinmiş delikler alakasız küpe takmayı sevmiyorum o yüzden. birisi tam kulak memesi ortasında diğeri yanağıma yakın kötü duruyor. o yüzden bence bekleyin kendisi isteyecek zaten