Nil2022 Nurcan_8034 mamaların üzerinde yazıyor. Bazı mamalara göre değişiyor ama genelde 3 numara diye geçer
Nacafa Nurcan_8034 mama markası ne? Ben aptamil kullanıyorum 1 yaş sonrası için 4 numara kullanılıyor
Nil2022 Nurcan_8034 2 numara mamalar 6-12 aylık. 12 aylıksa ya da 13 aylık falansa bir iki seferliğine 2 verir sonra üç alırsınız sorun değil.
Nurcan_8034 Beraninannesii eczaneyi aradım sordum canım yok diyor 2 numara bir şey olursa biz sorumluluğunu alırız
Nurcan_8034 Beraninannesii teşekkür ederim canım bir tane fenomen vardı bebeğine yanlış numara getirmişti bebek rahatsız olmuştu ondan çok korktum