Mrym01 Nutricia infatrini mama kullananlar fayadasını gördümü ve nasıl kullandınız doktorumuz yazdı içmiyor bizim kız
FatmaKrbkl Mrym01 aromalı mı sade mi bilmiyorum ama benim oğlum çilekli içiyordu hoş zaten iştahlı değildi onu da nazlana nazlana içiyordu, günde iki şişe biterse şükür diyordum. Biz bi faydasını görmedik inşallah sizde işe yarar 🌸
Aaylinnnn Mrym01 bizde yeni başladık bemim kızımda mama içmiyor denemediğim mama kalmadı bunu başlattı doktorumuz çok güzel içti biberonuda yicekti nerdeyse