Liyannesi Arkadaşlar öneriniz memnun kaldıgınız bebek kamerası telsizi var mı çok uçuk fiyatlı olmasın
BetulDefnee Liyannesi ben vtech aldım kameralı ses de güzel kullanımı da basit , 1200 tl ye almıştım galiba e bebekte %20 indirim vardı ama bu kadar iyi olacağını bilsem fazlada verirdim